ANTALYA'da 3 farklı etkinlik ile sizlerleyiz.




ANTALYA'da 3 farklı etkinlik ile sizlerleyiz.

1. 08 ŞUBAT 2019 CUMA ÜCRETSİZ SEMİNER
Saat : 20.00 -22.00
Kişisel Gelişim Ve Farkındalık Teknikleri Seminerine Katılarak Kendinizle Ve Ailenizle Daha İyi İletişim Kurabilirsiniz.
BİLGİ VE KAYIT İÇİN : ADA GELİŞİM
TEL : 0 224 225 4343 ve 0534 8358685
******************************
2. KİŞİSEL GELİŞİM VE FARKINDALIK TEKNİKLERİ BİLGİ ATÖLYESİ (09 ŞUBAT CUMARTESİ 2019)
Saat: 10:00-13:30 bilgi ve kayıt: 0534 8358685
Yapılacak Atölye Çalışması İçeriği:
" Vesvese, aile içi geçimsizlik, aldatılmalar, ayrılıklar, kıskançlıklar…."
"Çocuklarla iletişim kopukluğu yaşıyorum, beni duymuyorlar, çocuklarımla bağ kuramıyorum” diyorsanız…
“Bağımlılıklar (madde, bilgisayar, kumar) yaşamımı zorluyor” diyorsanız...
“Etrafımda enerjimi çalan olay ve kişiler var” diyorsanız...
"Zihnimi susturamıyorum, vesvese tüm gün beni etkiliyor“ diyorsanız...
“İyi giden bir ilişki, neden birden bire kötü gidiyor?” diyorsanız…
“Hep de beni bulur, hep de benim başıma gelir!” diyorsanız…
“Kimse beni anlamıyor, insanları artık anlayamıyorum” diyorsanız…
“Korktuklarım kısa bir süre sonra hayatıma geliyor. Neden?” diyorsanız…
“Atalardan gelen olumsuz enerji kalıplarının etkilerini üzerimde hissediyorum” diyorsanız...
“Nerede takılı kaldım? Dönüp dolaşıp hep ayni olayı farklı kişilerle yaşıyorum” diyorsanız…
“Asla affetmem” diyorsanız…
“Bunu hak etmedim, hakkımı yediler” diyorsanız…
“Kaybetmekten, yalnız kalmaktan, parasızlıktan, çaresizlikten, hasta olmaktan, insanlar ne der korkusundan, mükemmeliyetçilikten, kafaya takmaktan, sabahtan akşama kadar düşünmekten, kontrolcü olmaktan bıktım diyorsanız…”
“Daha mutlu, neşeli, huzurlu, verimli hayatı ve hayallerimi nasıl yaşarım? Nasıl dengemi korurum? Nasıl kendimi ve herkesi affederim? Bolluk ve bereketi hayatıma nasıl çekerim? Diyorsanız..
ÖZ´ ümüzü ve kim olduğumuzu hatırlama, dengede kalabilme ve hayatımızı yeniden programla zamanı!
Not: İçerikleri elimizden geldiğince belirlemeye çalışsakta, seminer esnasında katılımcıların soruları ile akış her zaman yenilenmektedir. Bu sebeple verdiğimiz içerik listesinde değişiklik yapabiliriz.
*****************************
3. İLERİ SEVİYE DERİN BİLGİLER TECRÜBE ATÖLYE ÇALIŞMASI (09 ŞUBAT CUMARTESİ 2019)
Saat: 15:00-19:30
Yapılacak Atölye Çalışması İçeriği:
Profesyonel yaşam koçu olanlar, yaşam koçu olmak isteyenler, Atölye 3'ü bekleyenler, daha önceki atölyelerimize katılanlar ve isteyenler katılabilir.
Öğleden sonra gerçekleşecek atölye çalışmamızda, profesyonel koçluk ile ilgili tecrübelerimizi paylaşıyoruz.
Özel bir çalışma, nasibi olanlara duyurulur
BİLGİ VE KAYIT İÇİN : ADA GELİŞİM
TEL : 0 224 225 4343 ve 0534 8358685
3 - 8 Mart Konaklamalı Kıbrıs Kampı Detayları İçin Lütfen Tıklayınız
Bülent Gardiyanoğlu
E-Posta Adresimiz info@bulentgardiyanoglu.com
Bilgi ve Kayıt : 0850 3900190 (Mesai Saatleri İçerisinde)
Whatsapp: 0 537 394 75 75 (Mesai Saatleri İçerisinde)


İlgili kelimeler: bülent gardiyanoğlu antalya seminer,bülent gardiyanoğlu,bülent gardiyanoğlu antalya etkinliği,bülent gardiyanoğlu antalya, türkçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder