Ücretsiz Adana Söyleşimize Davetlisiniz

z.Resmi göremiyorsanız? Tıklayınız...

Ücretsiz Adana Söyleşimize siz ve tüm sevdikleriniz davetlisiniz. Çukurova Tüyap Kitap Fuarı Akdeniz Salonu Saat 14:00 - 15:0


*******************
Yine aynı gün akşamı Seminerimiz ve 6 Ocak Pazar Günü Sabah Atölye Çalışmamız 1. Bölüm ve Öğleden sonra Atölye ileri teknikler çalışmamız gerçekleşiyor. Bilgi için 0532 457 9393 (whatsapp)
Detaylı Bilgi:
05 OCAK CUMARTESİ SEMİNER
Haftasonu Adana Kişisel Gelişim Ve Farkındalık Teknikleri Seminerine Katılarak Kendinizle Ve Ailenizle Daha İyi İletişim Kurabilirsiniz.
Saat 19.00 -21.00
Sabah Kişisel Gelişim ve Farkındalık Teknikleri Bilgi Atölyesi çalışmamız ve Öğleden sonra ise Derin Bilgiler Tecrübe Atölye Çalışmamız gerçekleşiyor
1. KİŞİSEL GELİŞİM VE FARKINDALIK TEKNİKLERİ BİLGİ ATÖLYESİ (06 OCAK 2019)
Saat: 10:00-13:30
Yapılacak Atölye Çalışması İçeriği:
" Vesvese, aile içi geçimsizlik, aldatılmalar, ayrılıklar, kıskançlıklar…."
"Çocuklarla iletişim kopukluğu yaşıyorum, beni duymuyorlar, çocuklarımla bağ kuramıyorum” diyorsanız…
“Bağımlılıklar (madde, bilgisayar, kumar) yaşamımı zorluyor” diyorsanız...
“Etrafımda enerjimi çalan olay ve kişiler var” diyorsanız...
"Zihnimi susturamıyorum, vesvese tüm gün beni etkiliyor“ diyorsanız...
“İyi giden bir ilişki, neden birden bire kötü gidiyor?” diyorsanız…
“Hep de beni bulur, hep de benim başıma gelir!” diyorsanız…
“Kimse beni anlamıyor, insanları artık anlayamıyorum” diyorsanız…
“Korktuklarım kısa bir süre sonra hayatıma geliyor. Neden?” diyorsanız…
“Atalardan gelen olumsuz enerji kalıplarının etkilerini üzerimde hissediyorum” diyorsanız...
“Nerede takılı kaldım? Dönüp dolaşıp hep ayni olayı farklı kişilerle yaşıyorum” diyorsanız…
“Asla affetmem” diyorsanız…
“Bunu hak etmedim, hakkımı yediler” diyorsanız…
“Kaybetmekten, yalnız kalmaktan, parasızlıktan, çaresizlikten, hasta olmaktan, insanlar ne der korkusundan, mükemmeliyetçilikten, kafaya takmaktan, sabahtan akşama kadar düşünmekten, kontrolcü olmaktan bıktım diyorsanız…”
“Daha mutlu, neşeli, huzurlu, verimli hayatı ve hayallerimi nasıl yaşarım? Nasıl dengemi korurum? Nasıl kendimi ve herkesi affederim? Bolluk ve bereketi hayatıma nasıl çekerim? Diyorsanız..
ÖZ´ ümüzü ve kim olduğumuzu hatırlama, dengede kalabilme ve hayatımızı yeniden programla zamanı!
Not: İçerikleri elimizden geldiğince belirlemeye çalışsakta, seminer esnasında katılımcıların soruları ile akış her zaman yenilenmektedir. Bu sebeple verdiğimiz içerik listesinde değişiklik yapabiliriz.
2. İLERİ SEVİYE DERİN BİLGİLER TECRÜBE ATÖLYE ÇALIŞMASI (06 OCAK 2019)
Saat: 15:00-19:30
Yapılacak Atölye Çalışması İçeriği:
Profesyonel yaşam koçu olanlar, yaşam koçu olmak isteyenler, Atölye 3'ü bekleyenler, daha önceki atölyelerimize katılanlar ve isteyenler katılabilir.
Öğleden sonra gerçekleşecek atölye çalışmamızda, profesyonel koçluk ile ilgili tecrübelerimizi paylaşıyoruz.
Özel bir çalışma, nasibi olanlara duyurulur
Bilgi ve Kayıt:
Ada Gelişim:
0224 225 4343 & 0532 457 9393

Bülent Gardiyanoğlu
E-Posta Adresimiz info@bulentgardiyanoglu.com
Bilgi ve Kayıt : 0850 3900190 (Mesai Saatleri İçerisinde)
Whatsapp: 0 537 394 75 75 (Mesai Saatleri İçerisinde)


İlgili kelimeler: bülent gardiyanoğlu adana söyleşi,bülent gardiyanoğlu,çukurova tüyap kitap fuarı, türkçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder